Darmowa dostawa przy przedpłacie !
Nowości na wiosnę !
Oficjalna polska strona i sklep marki DYU!
Skontaktuj się z nami przez e-mail Nasz czas odpowiedzi na e-maile online wynosi 8–24 godzin w dni robocze, prosimy o cierpliwość.
1. W przypadku pytań dotyczących zamówień na naszej stronie internetowej: zamowienia@dyupolska.pl
2. W przypadku obsługi posprzedażowej: sklep@dyupolska.pl
3. W przypadku promocji marki i poparcia: dystrybucja@dyupolska.pl
Po pomyślnym dokonaniu płatności automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia w skrzynce pocztowej, którą zostawiłeś, zawierający numer zamówienia.
Jeśli nadal nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin od pomyślnego dokonania płatności, skontaktuj się z adresem zamowienia@dyupolska.pl, aby uzyskać pomoc.
Oczywiście, zamówienie można anulować przed wysłaniem towaru.
1. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o wysyłce, możesz anulować lub zmodyfikować to zamówienie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty e-mail. Nasz dział obsługi klienta pomoże Ci anulować lub zmodyfikować zamówienie w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości e-mail.
2. Jeśli otrzymałeś powiadomienie o wysyłce, pamiętaj, że nie możemy już anulować ani modyfikować zamówień. Dlatego poczekaj na przybycie paczki i możesz ją zatrzymać lub skontaktować się z nami w celu zwrotu pieniędzy.
Oczywiście, ale dopiero przed wysłaniem zamówienia, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od otrzymania numeru zamówienia, możesz wysłać na adres biuro@dyupolska.pl prośbę o zmianę produktu lub danych dotyczących wysyłki, a my pomożemy Ci dokonać tej zmiany natychmiast.
W przypadku zamówień w przedsprzedaży, zapoznaj się z datą wysyłki na stronie produktu. Po wysłaniu zamówienia, na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Po dotarciu przedmiotów do naszego magazynu, prosimy o odczekanie 1-2 dni roboczych na dostarczenie przesyłki na Twój adres. W przypadku wysyłki przez osoby trzecie nie możemy podać żadnych dodatkowych informacji ani dokumentacji dotyczącej wysyłki. Wszelkie daty dostawy podane przez DYU są szacunkowe.
Zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48 godzin, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, aby śledzić status Twojego zamówienia. Możesz użyć numeru śledzenia w wiadomości e-mail, aby sprawdzić status wysyłki w dowolnym momencie. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z numerem śledzenia przez ponad 48 godzin, skontaktuj się z adresem zamowienia@dyupolska.pl. * W przypadku zakupu produktów w przedsprzedaży rzeczywisty czas dostawy zależy od szacowanej daty dostawy.
Nie masz konta ?
Utwórz konto