DLACZEGO MÓJ ROWER NIE ZOSTAŁ DOSTARCZONY ?

Skontaktuj się z nami przez e-mail Nasz czas odpowiedzi na e-maile online wynosi 8–24 godzin w dni robocze, prosimy o cierpliwość.

1. W przypadku pytań dotyczących zamówień na naszej stronie internetowej: zamowienia@dyupolska.pl
2. W przypadku obsługi posprzedażowej: sklep@dyupolska.pl
3. W przypadku promocji marki i poparcia: dystrybucja@dyupolska.pl

Zamówienia

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ CZY ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO POMYŚLNIE ZŁOŻONE?

Po pomyślnym dokonaniu płatności automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia w skrzynce pocztowej, którą zostawiłeś, zawierający numer zamówienia.

Jeśli nadal nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin od pomyślnego dokonania płatności, skontaktuj się z adresem zamowienia@dyupolska.pl, aby uzyskać pomoc.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE Z POWODÓW OSOBISTYCH?

Oczywiście, zamówienie można anulować przed wysłaniem towaru.

1. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o wysyłce, możesz anulować lub zmodyfikować to zamówienie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty e-mail. Nasz dział obsługi klienta pomoże Ci anulować lub zmodyfikować zamówienie w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości e-mail.

2. Jeśli otrzymałeś powiadomienie o wysyłce, pamiętaj, że nie możemy już anulować ani modyfikować zamówień. Dlatego poczekaj na przybycie paczki i możesz ją zatrzymać lub skontaktować się z nami w celu zwrotu pieniędzy.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ ZAMÓWIONY PRODUKT/INFORMACJE?

Oczywiście, ale dopiero przed wysłaniem zamówienia, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od otrzymania numeru zamówienia, możesz wysłać na adres biuro@dyupolska.pl  prośbę o zmianę produktu lub danych dotyczących wysyłki, a my pomożemy Ci dokonać tej zmiany natychmiast.

Wysyłka

JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?

W przypadku zamówień w przedsprzedaży, zapoznaj się z datą wysyłki na stronie produktu. Po wysłaniu zamówienia, na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Po dotarciu przedmiotów do naszego magazynu, prosimy o odczekanie 1-2  dni roboczych na dostarczenie przesyłki na Twój adres. W przypadku wysyłki przez osoby trzecie nie możemy podać żadnych dodatkowych informacji ani dokumentacji dotyczącej wysyłki. Wszelkie daty dostawy podane przez DYU są szacunkowe.

DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE WYSŁANE?

Zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48 godzin, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, aby śledzić status Twojego zamówienia. Możesz użyć numeru śledzenia w wiadomości e-mail, aby sprawdzić status wysyłki w dowolnym momencie. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z numerem śledzenia przez ponad 48 godzin, skontaktuj się z adresem zamowienia@dyupolska.pl. * W przypadku zakupu produktów w przedsprzedaży rzeczywisty czas dostawy zależy od szacowanej daty dostawy.