OGRANICZONA 1-ROCZNA GWARANCJA DYU ORAZ POLITYKA DOTYCZĄCA PROCEDUR WYMIANY I ODPOWIEDZIALNOŚCI

Wszystkie rowery DYU są objęte roczną gwarancją właściciela na wszystkie wady produkcyjne (żadne bezpłatne akcesoria nie są objęte gwarancją).

OKRES GWARANCJI I WARUNKI DOCELOWEJ GRUPY KLIENTÓW

Gwarancja byłaby rejestrowana automatycznie, gdy pierwotny nabywca zamówiłby ją w sklepie internetowym. Tak więc gwarancja jest na PIERWSZEGO NABYWCĘ, a 1-letnia gwarancja byłaby rozpoczęta od momentu otrzymania jej przez pierwotnego właściciela.

Jeśli chodzi o przeniesienie gwarancji, nabywca roweru elektrycznego może skorzystać z gwarancji tylko wtedy, gdy spełnione są równocześnie dwa następujące warunki:

  • Pakiet roczny nie stracił ważności od momentu otrzymania go przez pierwotnego właściciela
  • Masz imię i nazwisko pierwszego właściciela oraz pierwotny dowód zakupu.

PRODUKTY OBJĘTE

DYU wymieni każdy komponent uznany za wadliwy lub uszkodzony (w tym uszkodzenia powstałe podczas transportu) bez błędu użytkownika. Gwarancja obejmuje wymienione produkty i podlega poniższym warunkom:

Rama

Ramy rowerów elektrycznych DYU objęte są roczną gwarancją wymiany.

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie ramę zamienną. Opłaty za robociznę związaną z wymianą części na ramy zamienne nie są wliczone. Praca związana z wymianą musi być wykonana przez autoryzowanego DYU

DYU zastrzega sobie prawo do używania materiału odpornego na zarysowania i wgniecenia podczas wymiany ramy w ramach niniejszej gwarancji. Style i/lub kolory ram, których nie ma w magazynie, mogą zostać wymienione na zgodny styl i/lub kolor według uznania DYU.

Z gwarancji wyłączone są następujące problemy z ramą:

  • Korozja
  • Blaknięcie farby, zarysowania, ślady uderzeń
  • Uszkodzenia spowodowane uderzeniem
  • Modyfikacja nieodwracalna (wiercenie/spawanie)
  • Osłonę łańcucha należy zamontować na ramie, jeśli ma to zastosowanie

Baterie

Akumulatory DYU objęte są roczną gwarancją proporcjonalną.

W ciągu 1 roku użytkowania – Wadliwy akumulator zostanie naprawiony lub wymieniony bez żadnych kosztów dla klienta. Okres gwarancji na naprawiony lub wymieniony akumulator pozostaje niezmieniony w oparciu o pierwotną datę zakupu.

Po pierwszym roku użytkowania – proporcjonalny kredyt, oparty na miesiącach użytkowania, zostanie zastosowany do zakupu nowego akumulatora. Akumulatory zakupione po proporcjonalnym koszcie będą miały nową 1-letnią gwarancję opartą na proporcjonalnej dacie zakupu.

Nie przysługuje zwrot gotówki.

Oceny stanu akumulatorów i stwierdzenia ich wadliwości może dokonać wyłącznie DYU.

Niniejsza Ograniczona Gwarancja nie obejmuje:

  • Wady lub uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, niewłaściwego użytkowania, nadużycia, nieprawidłowego użycia (w tym, lecz nie wyłącznie, jazdy kaskaderskiej, wyścigów lub innych podobnych czynności niezgodnych z przeznaczeniem Produktów), niewłaściwego przechowywania, nieprawidłowego narażenia na działanie płynów, substancji chemicznych, wilgoci, materiałów ściernych, piasku lub brudu, zaniedbania lub nieprawidłowego obciążenia fizycznego, elektrycznego lub elektromechanicznego;
  • Wady lub uszkodzenia spowodowane prywatną modyfikacją;
  • Zarysowania, wgniecenia i uszkodzenia kosmetyczne, chyba że spowodowane przez DYU;
  • Produkt, którego numer seryjny lub kod kreskowy został usunięty, zniszczony, uszkodzony, zmieniony lub stał się nieczytelny;
  • Zwykłe zużycie;
  • Wady lub uszkodzenia Produktów spowodowane użyciem akcesoriów, produktów lub urządzeń pomocniczych/peryferyjnych, które nie zostały dostarczone lub zatwierdzone przez DYU wraz z Produktami;
  • Wady lub uszkodzenia powstałe w wyniku montażu, testowania, obsługi, konserwacji, instalacji, serwisu, naprawy lub regulacji w sposób odbiegający od instrukcji montażu i podręcznika użytkownika;
  • Wady lub uszkodzenia powstałe na skutek przyczyn zewnętrznych, takich jak zderzenie, pożar, powódź, wichura, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, narażenie na warunki atmosferyczne, kradzież, przepalony bezpiecznik lub niewłaściwe użycie źródła energii elektrycznej;
  • Ponadto, w odniesieniu do akumulatora, niniejsza Ograniczona Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń:
  • Spowodowane ładowaniem za pomocą ładowarki akumulatora, która nie jest przeznaczona lub odpowiednia do stosowania z akumulatorem lub niewłaściwym użyciem ładowarki akumulatora;
  • W przypadku gdy którakolwiek z plomb na akumulatorze jest uszkodzona lub nosi ślady manipulacji;
  • W przypadku gdy Akumulator był używany w innym sprzęcie niż Rower, do którego jest przeznaczony;

Części i komponenty

Oryginalne części i podzespoły DYU objęte są roczną ograniczoną gwarancją (gdy wszystkie części zamienne w ramach gwarancji zostaną wysłane do klienta, klient musi pokryć koszty przesyłki).

Niniejsza Ograniczona Gwarancja nie obejmuje:

  1. Zwykłe zużycie nie jest wynikiem wad wykonania lub materiałów. Zużycie może zostać ocenione przez DYU. Części, które zazwyczaj nie są objęte gwarancją, obejmują, ale nie ograniczają się do:
  • Klocki hamulcowe
  • Wirniki
  • szprychy
  • Opony/Dętki
  • Więzy
  • Pierścienie łańcuchowe
  • Kasety
  • Korba
  • Części uszkodzone z powodu korozji wywołanej czynnikami atmosferycznymi (wilgoć, ciepło itp.).
  • Uszkodzenie lub pogorszenie wykończenia powierzchni, wyglądu lub estetyki produktu.
  • rama, widełki, kierownica, sztyca siodełka, siodełko, hamulce, światła, korba, pedały, obręcze, piasta koła, wolnobieg, kaseta, przerzutka, manetka, silnik, przepustnica, kontroler, wiązka przewodów, wyświetlacz LCD, nóżka, odblaski i osprzęt. Gwarancja w ciągu jednego tygodnia od otrzymania towaru. Części uszkodzone podczas użytkowania po siedmiu dniach muszą zostać obciążone.
  1. Opłaty za robociznę związaną z wymianą lub przezbrojeniem części.
  2. Wady lub uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, niewłaściwego użytkowania, nadużycia, nieprawidłowego użycia (w tym między innymi jazdy kaskaderskiej, wyścigów lub innych podobnych czynności niezgodnych z przeznaczeniem Produktów), niewłaściwego przechowywania, nieprawidłowego narażenia na działanie płynów, substancji chemicznych, wilgoci, materiałów ściernych, piasku lub brudu, zaniedbania lub nieprawidłowego obciążenia fizycznego, elektrycznego lub elektromechanicznego.
  3. Zarysowania, wgniecenia i uszkodzenia kosmetyczne nie są spowodowane przez DYU.
  4. Produkt, którego numer seryjny lub kod kreskowy został usunięty, zniszczony, uszkodzony, zmieniony lub jest nieczytelny.
  5. Wady lub uszkodzenia Produktów spowodowane użyciem akcesoriów, produktów lub urządzeń pomocniczych/peryferyjnych, które nie zostały dostarczone lub zatwierdzone przez DYU wraz z Produktami.
  6. Wady lub uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego montażu, testowania, obsługi, konserwacji, instalacji, serwisu, naprawy lub regulacji w sposób odbiegający od instrukcji montażu i podręcznika użytkownika.
  7. Wady lub uszkodzenia powstałe na skutek przyczyn zewnętrznych, takich jak kolizja, pożar, powódź, wichura, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, narażenie na warunki atmosferyczne, kradzież, przepalony bezpiecznik lub niewłaściwe użycie źródła energii elektrycznej.

PROCES REKLAMACJI

1. Roszczenia gwarancyjne
Wszelkie roszczenia do niniejszej gwarancji muszą być zgłaszane za pośrednictwem DYU i przesyłane na adres serwis@dyupolska.pl. Dowody zakupu oraz zdjęcia lub filmy uszkodzonego produktu są wymagane w przypadku każdego wniosku o gwarancję. Przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego sugerujemy skontaktowanie się z nami pod adresem serwis@dyupolska.pl, ponieważ może istnieć proste rozwiązanie problemu. Ważne roszczenia gwarancyjne będą rozpatrywane za pośrednictwem DYU w ciągu 1 roku od pierwotnego zakupu.

DYU nie wymieni żadnej części bez uprzedniego obejrzenia zdjęć lub filmów uszkodzonego produktu. Klienci muszą dostarczyć nam dowody pocztą elektroniczną.

2. Roszczenia z tytułu uszkodzeń podczas wysyłki
W rzadkich przypadkach otrzymany przedmiot może zostać uszkodzony podczas transportu. Jeśli wystąpią uszkodzenia podczas transportu, skontaktuj się z serwis@dyupolska.pl i przekaż nam dowód w postaci zdjęcia lub nagrania wideo.

Wszelkie bezpłatne akcesoria nie podlegają wymianie ani odszkodowaniu, jeśli w trakcie transportu spowodują zarysowania.

UWAGA: Reklamacji z tytułu uszkodzeń powstałych w transporcie nie będziemy przyjmować później niż 7 dni od otrzymania produktów.

Typowym przykładem obsługi posprzedażowej jest udzielenie gwarancji na towar. Gwarancja umożliwia naprawę lub wymianę towaru, jeśli zepsuje się on w określonym czasie po zakupie.